Van kostenpost naar verdienmodel
Wanneer systemen ouder worden is de kans op mankementen groter.
Ook groeit je aantal systemen, dus je servicelast stijgt aan twee kanten.
Veel installateurs denken daar niet over na en worden verrast door de servicelast.
Service weigeren kan eigenlijk niet: je gaat langs of je hebt een klagende klant.
Daarom helpt Solar Monkey je servicecontracten te introduceren.
Zo maak je van een kostenpost een verdienmodel.
Meer lezen over servicecontracten | Start met servicecontracten
GEEN SERVICECONTRACT
- Tevreden Klanten
- Gedekete Kosten
- Extra marge
WEL SERVICECONTRACT
- Tevreden Klanten
- Gedekete Kosten
- Extra marge
- Servicecontracten geven je een positieve langetermijnrelatie met je klant.
En het is nog winstgevend ook!
Marcella – Sales Monkey
- Servicecontracten geven je een positieve langetermijnrelatie met je klant.
En het is nog winstgevend ook!
Marcella – Sales Monkey
Alle voordelen op een rij
Een servicecontract zorgt voor duidelijkheid bij de klant en bij jezelf. Je dekt al je eventuele kosten en houdt ook nog een gezonde marge over.
Duidelijke afspraken.
Professionele uitstraling.
Meer vertrouwen bij de klant.
Alle kosten gedekt.
Verdien voor de levensduur van het systeem.
Extra inkomsten met een gezonde marge.
Een positieve klantrelatie voor de lange termijn.
Wil de klant geen servicecontract? Geen probleem! Dan is er ook geen discussie als je bij reparaties kosten in rekening brengt.